Pod kontrolą: Bojo v. 2.9.0

|  FAQ  |  FORUM  |  CHAT  |  POMOC  |

[ WSTEP ]  [ FRAKCJE ]  [ GAZETA ]  [ REALIA ]  [ WYPOSAŻENIE ]  [ MOTYWY ]
[ METODY ]  [ NATURY I POSTAWY ]  [ CECHY POZYCJI ]  [ MOCE ]

W tym dziale znajdziesz opisy frakcji do jakich mogą należeć BG. Oczywiście to tylko propoycje ... np. Możesz grać prywatnym Detektywem ale to tylko "Wersja" inpektora policji... wymyślaj nowe frakcje!!! Nie krępuj się ...;) Here we go...


P O L I C J A
  • Historia

  • Od zawsze zadaniem policji było chronienie obywateli... nie tylko przed nimi samym ale też przed złem Czychającym Na Progu. W rewolucyjnym mętliku rodzi się frustracja i ludzie zabijają dla okrucha chleba, nie z rządzy mordu. Ale z drugiej strony istniję szaleńcy pokroju Kuby Rozpruwacza do złapania, których nie wystarczy siła - potrzeba sprytu i inteligencji. Dlatego powstali detektywi policyjni. Korzystają z najnowszych zdobyczy techniki, których 19 wieku było na pęczki dla ujęcia łotrów, seryjnych zabójców, gwałcicieli itp. szumowin. Ale prócz posplitych zbirów żyją postacie zrodzone z legend przekazywanych z pokolenia na pokolenie. Czasami legendy ożywają i wtedy nadchodiz śmierć.
    A ze śmiercią detektywi.

  • Stan Obecny

  • Kierownikiem wydziału jest od 1820 Inspektor Chateu. Nawet jego własni ludzie się go boją. Chodzą pogłoski, że dla łąpania zbirów korzysta z Alchemi, oklutyzmu. W rzeczy samej Inspektor Chateu jest kabalistą i alchemikiem -wierzy święcie w rzeczy nadnaturalne, wierzy że dzięki nim dostał te posadę. Prócz tajemnic, kocha pieniądze dlatego za wszelka cenę chce utrzymać swójn urząd. Jest cżłoweikiem tajemniczym i enigmatycznym, żyje we włąsnym świeci pogrążony w swych tajemniczych rytuałach, rzadko sam rusza do akcji. Swoim detektywom wysyłą zlecenia pocztowym gołębiem. Ci, któryz go widzieli mówią że stanęła przed nimi śimierć. Mieszka w biurze, śpi w biurze, tam parcuje i koordynuje działania całej Agendy Detektywistycznej.

  • Motywacja

  • Chateu, jest maniakalnie ogarnięty rządzą młodości. Czuje że jest stary ... dlatego poszukuje eliksiru młodości. Niedawno udłąo sie przejąć ciało wampira w letargu. Powoli Chateu odkrywa moce wampirzej krwi. Zabrał ciało do swej kwatery w Biurze ... nikt nie wie co z nim robi... podobno nocami w Biurze- pałacu słychać potworne krzyki.

  • Metody

  • Oczywiście głównie jest to metoda detektywistyczne a po namierzeniu celu do akcji wkracza Gwardia - elitarna jednostka żandarmerii. Ludzie bez uczuć, nie czujący strachu -maszyny do zabijania - wtedy dochodzi do metody Dużej Siły ognia.

  • Co wiedzą

  • Dzięki ogromnej bibliotece Biura, jest tam zgromadozna potęzna liczba ksiąg okultystycznych takich jak fragmnenty "Necronomiconu", "Unaspruchlishen Kulten" von Juntza, "Maelas Maelaficarum" i wiele innych, do tego pkaźna kolekcja, wierzeń i podań miejscowej ludnosći. Niesteyty w więksozści jest to wiedza zapmniana -spadek po erze alchemizmu i czarów - dziś odkruywana na nowo przez detektywów. Sam Chateu, z pewnością wie wiele więcej ale nie dizlei sie to wiedza... chce mieć młodość dla siebie. Pododział Agendy studiuje księgi na bierząco. Wiedzą już całkiem sporo: Znaja podstawowe klany Camarilli, orientują sie w pomniejszych bóstwach, a i nie raz już słyszeli imię Cthulhu, Azathot czy shub-Niggurath. Ale nie znaja celów Wampirów, wilkołaków ani Wielkich Przedwiecznych. Wiedzą że są i nie maja dobrego nastawoienia dla ludnosci Paryża dlatego trzeba ich i ich sługów zniszczyć.

  • Struktura Agendy

  • Najważniejszą postacia jest Inspektor Chateu, pod nim stoją inspektorzy, gwardia i całe stada gryzipiórków i okultystów. Gracze będą pewnie inspektorami lub gryzipiórkami.

  • Odgrywanie inspektora Agedny policji

  • 3 kropki na okultyzm to podstawa. Broń palna i wysportowanie mile widziane. Każdy inspektor wierzy winne "cuda" i często dochodiz do sprzeczek ...Z Cech pozycji to warto by mieć Sprzymierzeńców (Gwardia), Wpływy (burmistrz miasta) i troche kontaktów -głownie z lokalną ludnością - dziwki, karczamrze, handlarze bronią.




    B A D A C Z E   T A J E M N I C
  • Historia

  • Okultyści, Alchemicy, Kabaliści itd. wszyscy oni to Badacze tajemnic - ludzie, któryz z jakichś powodów postanowili odkrywać przed innymi mroczne strony tego świata. Siedzą po uszy w książkach, zaczytując się w starożytnych rytuałach . W końcu zostana brutalnie obudzeni... kiedy potwory z ich książek przyjdą do nich...

  • Motywy

  • Pragną odkryć nieznane , zbadać je i pokazać innym - pcha ich do tego zwykła ciekawość.

  • Metody

  • Oczywiście metoda naukowa... rzadko wyruszają "w teren". Ślęczą cąłymi godzina nad księgami. Ich wiedza jest przydatna ale prędzej czy później odkryją że czosnek nie wystarcza na wampira a srebrna kula nie zawsze na wilkołaka. Mimo wsyztsko są niezastąpionym źródłem wiedzy

  • Co wiedzą

  • Tyle co wyczytali z ksiąg. Są samoukami okultystycznumi, poobwieszanymi znakiami, mającymi ich chronić przed "siałami zła" . Orientują sie w pmniejszych bóśtwach pokroju Dagona, ale uważają je za wytowry wieśniaków. Koncentruja sie na Wampriach, gdyż fascynują ich wampirze Dyscypliny.

  • Struktura

  • Nie ma struktury - każdy z nich działą osobno, czasem łaczą sie w grupy ale w większości działają sami. Każdy uważa, że wie więcej od drugiego -lubią rozpowiadać o "potworach" i "szatanach". Częstą łączą z ich pomocuy korzysta Policja kiedy smai nie mogą do czegoś dojść.

  • Odgrywanie Badacza Tajemnic

  • Wiedza medyczna, alchemiczna, okultyzm -to ich domeny. Mają też kontakty (zazwyczaj z sobie podobnymi) a i nie rzadko mienie - niektórzy z nich to dekadenccy szlachcice, których znudziło juiż życie dworskie i oddali się rozkopywaniu grobów i czytaniu tajemnych - zakazanych ksiąg w poszukiwaniu dreszczyu emocji.




    I N K W I Z Y C J A
    (Stowarzyszenie Leopolda)

  • Historia

  • Szczegółową historię znajdziesz w Podręczniku Łowcy. Inkwizycja to chyba nahjstarsza organizacja zwalczająca wszytsko co nienaturalne. Istnieją od Średniowiecza, wiedzą więcej niż ktokolwiek inny, ale nikomu o tym nie mówią ... wiedzą że nie czas. Ludzie nie są gotowi żeby dowiedzieć sie okrutnej prawdy, o Gehennie, Apokalipsie, Zejściu na ziemię Wielkich Przedwiecznych czy jak jeszcze chcesz żeby było to nazywane. Zbierają informacje a kiedy będą mieli dowody zaprezentują je Papieżowi... narazie w tajemnicy przed wsyztskimi niszczą wsyztskie zaląźki zła tak jak robili to przed wiekami.

  • Motywy

  • zniszczyć wszytsko co nadnaturalne... czego Bóg nie stworzył a stworzył szatan...to ich motywacja ...

  • Metody

  • Głównie metoda religijna ale też i Metoda Dużej Siły Ognia. Bardzo pomaga im ich Wiara.

  • Co wiedzą

  • Niemal wszystko. Przez 6 wieków istnienia wiedzą dostatecznie dużo żeby chcieć zniszczyć wsyztskoc co nieludzkie. Wiedzą o Cthulhu, Azathothie, Starszych Bogach, Wilkołakach, Wampirach, Fearie, Upiorach ...

  • Struktura

  • Kwatera głowna mieści się w Rzymie. zbory (czyli "placówki" Inkwizycji) rozsiane są po całej Europie... m.in w Paryżu. Wszyscy członkowei to katolicy. Nie ma głównego przywódcy.

  • Odgrywanie Inkwizytora

  • Archetypy osobowości to często: Wizjoner, Sędzia, Uczciwy, Pedagog, Fanatyk, Smotnik, Kawaler, Męczennik.




    N A J E M N I C Y
  • Historia

  • Jeden z chyba nastarszych zawodów świata. Kim są? Ludzie od brudnej roboty, ochroniarze, kawaleria... zazwyczaj nie interesuja sie nadprzyrodzonymi zjawiskami a zostają w nie przypadkowo wplątani lub, najczęściej, wynajęci przez jakiegoś Badacza Tajemnic, który boi się zejść samemu do jaskini po posążek Cthulhu. Wtedy wynajmuje takiego Najemnika i idą razem.

  • Motywy

  • Pieniądze, piniądze, pieniądze... przecież nie istnieją żadne potwory więc skoro ten "Badacz Tajemnic" tak bardzo chce żebym zszedł z nim do jaksini to czemu nie? Pieniądze za nic!

  • Metody

  • Metoda Dużej Siły ognia... praktycznie tylko to... dedukowanie zostawmy Badaczom

  • Co wiedzą

  • Tyle co usłyszeli od tego, który ich wynajął, czasem co nie co z legend, które babka im opowiadała jak byli mali... w kocu to tylko ludzie od brudnej roboty ...nie?

  • Struktura

  • Zależy... najemnikiem będzie najsilniejszy chłop z wioski, który pójdzie z wioskową wiedźmą na "Diaboły" ale też będzie nim żołnierz armii regularnej po przejściach i po służbie... moze nim też być poprostu miejscowy zbir z knajpy, który chce zarobić "łatwe pieniądze". Czasami działają w grupach 2-3 osobowych.

  • Odgrywanie Najemnika

  • Atrybuty fizyczne, umiejętnosci takie jak Bójka, broń palna, przydatne. Czujnośc mile widziany...




    D E K A D E N C I
  • Historia

  • Dzisiejsze czasy są ciężkie dla szlachty... od wewnątrz trawi ich ogromny, obrzydliwy robak, z zewnątrz narasta wrogość chłopów i mieszczan, zresztą klasy społeczne zmieniły się i nie ma miejsca w dzisiejszym świacie dla szlachty... już niebawem nadejdzie Wiosna Ludów i skońćzy sie życie szlachty... niektórzy to przeczuwają ...a skoro nadchodiz koniec to czemu by sobie nie poużywać? Zaczęło się od niewinnych igraszek ... czytanie ksiąg okultystycznych ... ale to nudne. Rozkkopują po nocach groby, urządzają orgie, pławią się we własnej obrzydliwości ... wszytsko by znaleźć nie powtarzalne wrażenia. I prędzej czy później znajda je... i wtedy dopiero zdadzą sobie sprawę ze swego błędu.

  • Motywy

  • Robią to dla zabawy, wiedzą że ich kres jest bliski, dlatego dlaczego mieliby sie nie zabawić??? Są młodzi i poszukują mocnych wrażeń a czy rozkopywanie grobu w środku nocy w poszykiwaniu mgicznego talizmanu wuja Pierre'a nie jest ekscytujące?

  • Metody

  • Myślą że mogą zapanować nad tym czego nie rozumieją... Metoda Manipulacyjna...ale najczęściej przechodzi ona w niebywale krótkim czasie w Metodę Straceńców...

  • Co wiedzą

  • Ich wiedza opiera sie na opowiadaniach babki gdy byli mali... potem zaczerpneli trochę z książek...ale wolą działać w terenie nić ślęczeć nad książkami...Nie wiedzą praktycznie nic...

  • Struktura

  • Są to zazwyczaj dwaj przyjaciele, czasem bracia a czasem nawet zakłądają "sekty"... w których jeden napędza drugiego do działania... chcą być piękni i młodzi dlatego ci, którzy odkryli Kainitów, polują na nich zawzięcie dla ich krwi - choć nadal jest to dla nich dzecinna zabawa...

  • Odgrywanie

  • Często posiadają zdolności Taumaturgiczne... postawa i natura to często Dzieciak -nawet ci starsi z nich którzy jakimś cudem przetrwali to dzieci... jeżeli chcesz kimś takim grać to musisz przeznaczyć co najniej 2 pkt. na Mienie...

    (c) 2001, 2002 by coatFreak